THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

2007年11月4日星期日

贱人---温力铭

作弄人 不吸引
神你对我太不紧
要他懂得去认真
为何我会变心

这贱人 最低等
从没试过要认真
情不给我太拘禁
其实我没有为他人变心


# 喜欢你 却未能 放低你
舍不弃 可否给我再识你
但我与你 不得一起
别再为我生气

喜欢你 却未能 放低你 还是你
我也始终 总不适合你
不(可)(得)一起
我与你 已不在一起



真的好适合我对你的感受哦 ... ... ... ...

0 评论:

Typhoon

Typhoon
Best !!! Forever......T.T

Calvin Chen

Calvin Chen
Ermm...handsome guy...but not as much as Toro...but...i still like him too...^^

Toro

Toro
Haiz...how is he now???T.T

Prince Shin

Prince Shin
Dunno why...I think I like him edi...=P

Energy

Energy
Energy forever...

Toro

Toro
Miss Toro so much....